miércoles, 10 de junio de 2009

Ens torna a menjar el TIGRE







Es veia que el meu amic caminava amb esforç. Posant, ara un peu, ara l’altra amb cura, amb precaució.

- Ei! Que et passa!!...
- Que què em passa?... Fixa’t!!



I es va aixecar una mica el camal del pantalon i em va ensenyar unes marques que, si no sàpigues que no es així, diria que han estat fetes per una escopeta de balins.



- Òndia, tu! Qui t’ha fet això?
- Doncs qui vols que hagi estat!Els mosquits tigre!! Mira!!!



I es va aixecar l’altre camal i vaig veure mes nafres...



Si amics, Ja es aquí!!



Ja el tornem a tenir aquí... I que ha fet l’ajuntament...? torna a estar el “Caballerete” de vacances com els anys anteriors...?


O fent-se fotos amb l’Alcalde a qui sap on??


O venent-se l’aigua per qui sap què...?



Vaja regidors que tenim al govern de Martorell...!



L’un aixecant-se de dormir als plens, fent-se el cec i dient que no ha vist cap ós a les obres que es fan al carrer de l’ Iglesia i al carrer de l’Aigua.



L’altre, “l’Huracán” fent aparcaments a la llera del riu i pagant mes de 20.000 euros per la pintura. (Mes la multa que li posarà l’ACA si no treu els aparcaments)


El del “bigoti” de campo i playa mentre el mosquits van chupant la sang dels martorellencs i s’engreixen més que l’alcalde.


L’altra fent plans per sortir de la crisi i que els acabarà quan la crisi ja sigui història...
I per sobre de tots ells el “turista que ve de Síria” a on ha anat a donar lliçons de democràcia...!



Vaja colla de babaus...!

Que em fet de dolent els ciutadans de Martorell per que la vida ens castigui amb tanta duresa?

4 comentarios:

Roser dijo...

Jo també he sigut picat per mosquit tigre.
Us aseguro que es un mal horrible.

Josçe Mila dijo...

El Regidor Caballero ¿No debería de haberlo previsto antes?. He oido en Radio Martorell que todavía van por la mitat del pueblo.
Y los que estamos en la otra mitat?

Ginebra dijo...

Ja hem rebut la propaganda sobre el mosquit tigre. I"tiene guasa la cosa" ens recomanen que no tinguem aigua estancada. Sabeu que quan plou l'aigua es queda es tancada en els arbres? JA vaig avisar d'aquest fet per les pluges de l'any passat (que us recordo que va loure al juny, juliol i agost)... encara estic esperant asseguda en una cadira al carrer.

Anónimo dijo...

Mientrastanto, "Montxosietekilos", i "Merceditas -no doy golpe- Morera", agarrados a la poltrona de concejal. Sin dar golpe y cobrando "una pasta gansa" gracias a la subida de los impuestos.

¿Sabeis lo que vale ir a la piscina?